Uitgebreide collectie
Snelle levering
Showroom in Eindhoven

Verzenden & retourneren

Wij besteden de grootste zorg om de producten bij u thuis te bezorgen.
De kleine pakketten versturen wij binnen Nederland via PostNL. Naar België via DHL.

Veel van onze producten zijn breekbaar of groot van volume, deze bezorgen wij persoonlijk met onze eigen bezorgbus.
Dit maakt ons flexibel en zo kunnen wij u als klant nog beter van dienst zijn. Denkt u aan de bezorgtijd of aan het helpen met het plaatsen van uw nieuwe aankoop.

Wij hopen altijd dat u blij bent met uw nieuwe aankoop maar mocht dit niet zo zijn, kunt u het terugsturen via PostNL of het komen retourneren in de winkel.

Het adres waar u uw bestelling naar retour mag sturen;

De Woonhoek
Winkelcentrum Woensel 342
5625 AG Eindhoven

Mocht u toch nog vragen hebben bel ons gerust op  040-287 12 00

Annuleringsrecht:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Het is sinds 2016 verplicht om te vermelden dat consumenten een klacht kunnen melden bij het Europees ODR platform, hier alleen in je algemene voorwaarden naar verwijzen is niet voldoende. Ook op een aparte pagina buiten de algemene voorwaarden moet hierop gewezen worden. Ook moet je consumenten wijzen op de mogelijkheden tot bemiddeling door WebwinkelKeur. Kopieer daarvoor onderstaande voorbeeldtekst en plaats deze op een klantenservice pagina binnen je webwinkel: ” We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Uitgebreide collectie
Snelle levering
Showroom in Eindhoven